Μετάβαση στο περιεχόμενο

Παραιτήθηκε από δημ. σύμβουλος η Γαλάτεια Κλαπάκη – Το πλήρες κείμενο της παραίτησης

1 Μαΐου 2011

Η Γαλάτεια Κλαπάκη Δημοτική Σύμβουλος του Συνδυασμού «ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΑΡΟΥΣΙ» παραιτήθηκε καταγγέλλοντας ότι δεν εφαρμόστηκε ο νόμος για διαπαραταξιακό Προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου στο Μαρούσι. Η Γαλάτεια Κλαπάκη θέτει ευθέως ζήτημα διαφάνειας, ενώ καταγγέλλει και προσπάθεια καταστρατήγησης του θεσμού του Δημοτικού Συμβουλίου, ενός Συμβουλίου με ένα Προεδρείο που αμφισβητείται έντονα η νομιμότητά του…

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της επιστολής παραίτησης της Γαλάτειας Κλαπάκη (κατετέθη στον Δήμο με αρ. πρωτ. 025509 /26-4-2011)

Προς τον Δήμο Αμαρουσίου

Τον Υπουργό Εσωτερικών

Τον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοικήσεως

Δήλωση παραίτησης

Γαλάτειας Κλαπακη, Οθωνος 4, Μαρούσι,

Δημοτικής Συμβούλου Δήμου Αμαρουσίου

Μετά την μη αποδοχή από την Διοίκηση του Δήμου Αμαρουσίου των αποτελεσμάτων των δημαιρεσιών της 2ας Ιανουαρίου 2011 και συγκεκριμένα της εκλογής μου ως Γραμματέως του Δημοτικού Συμβουλίου Αμαρουσίου,

Μετά την επιβεβαίωση της εκλογής μου από το αρμόδιο Υπουργείο Εσωτερικών και την προτροπή του να προσφύγω στον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοικήσεως εις βάρος της απόφασης 1 & 2 / 2011 του Δημοτικού Συμβουλίου Αμαρουσίου,

Μετά την δικαίωσή μου με τις υπ΄αρ. 1291/720/11 & 1289/718/11 αποφάσεις από τον καθ΄όλα αρμόδιο (εκπρόσωπο του ιδίου του νομοθέτη Υπουργού Εσωτερικών) Γενικό Γραμματέα, στον οποίο και προσέφυγα καθ’ υπόδειξη του Υπουργείου αυτού (Εσωτερικών), με την υπ΄αρ. 213/11 προσφυγής μου,

Μετά την απαράδεκτη επανάληψη της αυθαίρετης και προκλητικής “εκλογικής” διαδικασίας των δημαιρεσιών 6ης και 13ης Φεβρουαρίου 2011 με την απαράδεκτη αποχή σύσσωμης της πλειοψηφίας δημιουργώντας, όπως αναφέρεται και στον τύπο, “αλγεινή” εντύπωση σε όλη την πόλη και καθαρή προσπάθεια καταστρατήγησης του θεσμού,

Μετά την πρωτόγνωρη ακύρωση της απόφασης του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης, η οποία ήταν σύμφωνη με τον νόμο και την βούληση του νομοθέτη, από μια τριμελή Επιτροπή του άρθρου 152, χωρίς μέχρι σήμερα να γνωρίζω τον λόγο αν και το έχω ζητήσει κατ’ επανάληψη,

Μετά την ενημέρωση του Υπουργού Εσωτερικών, με τα υπ. αρ. 1085/ 112449/11, έγγραφά μου, ζητώντας την παρέμβαση του για να προστατέψει τον νόμο (τον όποιο ο ίδιος εισηγήθηκε στην Βουλή με μοναδικό σκοπό την διαφάνεια) χωρίς μέχρι σήμερα να το έχει πράξει αλλά ούτε και να έχω απάντηση.

Μετά, τέλος, και την ενημέρωση του Γ. Γ. Αποκ. Διοικήσεως με τα υπ.αρ. 3398/197/11 και  4498-9/2521 /11 καθώς και της Επιτροπής του Άρθρου 152 με αρ. πρωτ.58/11, χωρίς να έχω τουλάχιστον την αιτιολογία της απόφασης της,

Επειδή θεωρώ ότι προσφεύγοντας στην Δικαιοσύνη (.. όταν στο άπειρο μέλλον παραλάβω την απόφαση του άρθρου 152), ενώ το Δημοτικό Συμβούλιο θα λειτουργεί (μέχρι την τελική απόφαση σε.. μελλοντική προσφυγή μου, ίσως και μέχρι το τέλος και πέραν της θητείας του) με την σημερινή μη νόμιμη σύνθεση του Προεδρείου (συμφώνα με την θέση και του ίδιου του Υπουργείου που θέσπισε τον νόμο και του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοικήσεως) παράγοντας μη ανατρέψιμα αποτελέσματα,

Επειδή η τοποθέτηση στην θέση του Γραμματέα του Δημοτικού Συμβούλιου από άλλο Συνδυασμό εκτός της πλειοψηφίας είναι μια επιλογή του νόμου για στήριξη της διαφάνειας, την οποία εμπράκτως οφείλω δια των ενεργειών μου να αποκαταστήσω, καθώς η οικονομική πλευρά δεν με αφορά αφού δήλωσα ότι εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να λάβω ως αμοιβή από το Δημοτικό χρήμα ούτε ένα ευρώ,

Επειδή θεωρώ ότι η παρέμβαση του ιδίου του νομοθέτη προς αποκατάσταση της νομιμότητας σε παρόμοιες περιπτώσεις που αφορά την διαφάνεια των αποφάσεων Δημοτικού Συμβουλίου και κατ’ επέκταση διαχείριση του Δημοτικού χρήματος, ενώ θα έπρεπε να ήταν άμεση, δεν συνέβη σε ένα τόσο σοβαρό θέμα που αφορά διαφάνεια παρά την σειρά εγγράφων αναφορών μου, γεγονός το οποίο καταδεικνύει ότι έχει επιλεγεί η παρέλκυση και διαιώνιση του θέματος,

Επειδή έχουν περάσει πλέον των τεσσάρων μηνών, χωρίς μάλιστα να έχω μια πλήρη και αιτιολογημένη απάντηση για όσα έχουν διαδραματιστεί και αποφασιστεί μετά την ακύρωση της Απόφασης του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης της 12ης Ιανουαρίου 2011, με την οποία αυτός πρακτικά επικύρωσε την εκλογή μου ως Γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου Αμαρουσίου,

Αισθάνομαι υποχρεωμένη (στηρίζοντας την διαφάνεια την οποία προώθησε ο νόμος για διαπαραταξιακό Προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου και που δεν εφαρμόστηκε στο Μαρούσι) σεβόμενη τον απλό δημότη, να υποβάλω την παραίτηση μου από την ιδιότητα μου ως εκλεγμένη Δημοτική Σύμβουλος Αμαρουσίου

–     Στον Υπουργό Εσωτερικών ως άλλωστε τον είχα ενημερώσει ανάλογα

–     Στον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοικήσεως

–     Και στην Διοίκηση του Δήμου Αμαρουσίου

με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος,

Μη αποδεχόμενη να συμμετέχω σε ένα Δημοτικό Συμβούλιο με ένα Προεδρείο που αμφισβητείται έντονα η νομιμότητά του και από έμενα και από την ιδία την Πολιτεία, και δηλώνω ότι θα παραμείνω ενεργή δίπλα στους συνδημότες μου, για την προστασία του Δημοτικού χρήματος και την ποιότητα ζωής στην πόλη μας, επιδιώκοντας ταυτόχρονα με κάθε μέσο την εφαρμογή της νομιμότητας σε κάθε περίπτωση, όταν αυτή ποδοπατείται και δεν εφαρμόζεται από την οποιαδήποτε Διοίκηση, τοσούτο μάλλον όταν αφορά την διαφάνεια της διαχείρισης του Δημόσιου χρήματος, που όλοι μιλούν και πρακτικά ελάχιστοι στηρίζουν στην πιο διεφθαρμένη (σύμφωνα με όλα τα στοιχεία) χώρα της Ευρώπης.

Μαρούσι 26 . 4 . 2011

Γαλάτεια Κλαπάκη

Εκλεγμένη Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Αμαρουσίου

με τον Συνδυασμό ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΑΡΟΥΣΙ

From → Πολιτική

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.